خرید بتن آماده نیشابور | قیمت بتن آماده |بتن نیشابور

خرید بتن آماده نیشابور | قیمت بتن آماده |بتن نیشابور

بتن آماده نیشابور چیست و چه کاربردی دارد؟ اگر شما هم یکی از فعالان در عرصه ساخت و ساز باشید و یا قصد داشته باشید ساختمانی بسازید احتمالا عنوان بتن آماده به گوشتان خورده و مایلید درباره ی آن اطلاعاتی کسب کنید.

ما (گروه تفضل) در این نوشتار درصدد هستیم تا اطلاعات لازم را درباره ی بتن آماده، نحوه ی ساخت آن و نکات لازم در قیمت گذاری و خرید بتن آماده را در اختیار شما قرار دهیم.

بتن آماده نیشابور نوعی خاص از بتن است که به جای پیمانه کردن و تولید در کارگاه در یک مرکز بتن سازی مانند کارخانه سیمان، فضای بچینگ و کارگاه های مخصوص تولید می شود. همانند هر بتن دیگری مواد اولیه آن از سنگ، شن، آهک، ماسه، سیمان و مواد شیمیایی دیگر می باشد. این مواد با نسبت خاصی با هم مخلوط و میکس می شوند و در نهایت توسط ماشین های میکسر به محل مورد نظر ساخت و ساز انتقال می یابند. در کارخانه ها کیفیت بتن از نظر وزن، رطوبت، مقدار مواد مخلوط شده، نسبت آب به سیمان و میزان دقت در تولید بتن مورد بررسی و نظارت قرار می گیرد تا مطابق با استاندارد های بین المللی باشد. در نهایت زمانی که مواد اولیه از نظر کیفی مورد آزمایش قرار گرفتند وارد کارگاه شده و پس از تولید بتن با ماشین میکسر به محل انتقال می یابند.احتمالا اینکه بدانید چرا از بتن آماده  استفاده کنید برای شما مهم است؛ به کار بردن بتن آماده در ساخت و ساز به بالا بودن سرعت کار و پیشرفت سریع کمک می کند. یک دست بودن بتن آماده و کیفیت آن نیز از دلایل خریدبتن آماده است.

بتن یک ماده با استحکام بالا و مقاوم در برابر انواع صدمات آتش و حرارت و… است که یک انتخاب پایدار برای انواع ساختمان های مسکونی و تجاری است. استفاده از بتن در طول زمان مقاومت سازه را افزایش می دهد.

امنیت ساختمان های بتنی یکی از اهداف استفاده از بتن آماده است. بتن به عنوان ماده ای سازگار با محیط با ضایعات بسیار کم تاثیر منفی بر محیط ندارد.

گروه صنعتی و معدنی تفضل

بتن آماده نیشابور

خرید بتن آماده نیشابور

برآورد هزینه ی تمام شده در یک پروژه از تعیین قیمت مصالح تا بتن آماده  و… از مسائلی است که بسیار به تجربه ی افراد در این زمینه وابسته است.در زمان اجرای پروژه در نظر گرفتن جزییات پروژه کاری بسیار سخت است که تنها افراد کارآزموده توانایی انجام آن را خواهند داشت.

تعیین قیمت مصالح و بتن به مواردی از جمله شیوه ی پرداخت دستی یا ماشینی، ماشین میکسر، عیار و رده بتن و میزان تراکم بستگی دارد. همچنین قیمت نفت و فولاد در بازار جهانی نیز بر قیمت آن تاثیر دارد. در نهایت عواملی وجود دارند که در قیمت بتن تاثیر گذارند؛ اگرچه مواد سازنده بتن شن و ماسه، سیمان و آب است اما نسبت این مواد به یکدیگر هنگام مخلوط شدن بر روی قیمت نهایی تاثیر می گذارد.

موارد تاثیر گذار بر روی قیمت خرید بتن آماده

اگر قصد دارید بتن آماده را خریداری کنید و می خواهید قبل از خرید از نحوه ی محاسبه ی قیمت مطلع شوید در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت بتن آماده به موارد مختلفی وابسته است از جمله:عیار بتن، رده بتن، مقاومت فشاری بتن، نوع بتن و کمیت و حجم مورد استفاده و.

عیار بتن بر اساس متر مکعب محاسبه می شود به عبارت ساده میزان و حجم سیمان به کار رفته در هر مترمکعب عیار بتن را نشان می دهد. عیار بتن از ۱۵۰ تا ۴۵۰ کیلوگرم متغیر است.

رده بتن: رده بتن بر اساس مقاومت فشاری آن تعیین و مشخص می شود؛ هرچه رده بتن بالا باشد، قیمت نهایی بیشتر است.

مقاومت فشاری: به نسبت میان آب و سیمان تعیین می شود مقاومت فشاری بالاتر در هر سانتی متر محاسبه می شود.

نوع بتن: اینکه بتن اسفنجی باشد یا خود متراکم شونده و… بر قیمت نهایی اثر گذار است.

کمیت و حجم: بر اساس نیاز پروژه و با برآورد های مهندسی مشخص می شود. محاسبات دقیق از هدر رفت و یا کمبود مواد و بتن جلوگیری می کند. برآورد و محاسبه ی اصولی موجب کاهش و کنترل هزینه ها می شود.

مواد اولیه؛ مواد اولیه و کیفیت و چگونگی آن یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در قیمت نهایی می باشد. شن و ماسه، قیمت سیمان، مواد شیمیایی مانند پرکننده ها، ضدیخ و روان کننده، منبع تامین انرژی برای کار یکی از اصلی ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت است.

هزینه حمل و نقل و جابجایی: مسافت شرکت تولید بتن تا محل انجام پروژه در این بخش قرار دارد؛ مسافت بیشتر هزینه ی بیشتری را بر خریدار تحمیل می کند.

افزودنی ها شیمیایی: هنگام بررسی و کنترل کیفی محصول لازم است برخی مواد شیمیایی را به بتن اضافه کرد و یا زمانی که بر اثر شرایط آب و هوایی پیمانکار درخواست افزودن روان کننده ها و یا پرکننده ها را دارد نیز قیمت نهایی افزایش می یابد.

هزینه سرویس کارخانه و خدمات:از دیگر مواردی است که بر قیمت نهایی بتن آماده تاثیرگذار است. اگرچه استفاده از بتن آماده بر افزایش قیمت نهایی تاثیر دارد اما اگر بتن های کارگاهی را با بتن آماده مقایسه کنید به این نتیجه خواهید رسید که قیمت ها چندان هم بالا نیست. علاوه بر آن بتن اماده سرعت انجام کار را بالا می برد و پیمانکار از در زمان باقی مانده می تواند به پروژه های دیگر بپردازد.

موقعیت مکانی: علاوه بر بعد مسافت، بین محل پروژه و کارخانه، موقعیت مکانی خود کارخانه نیز از اهمیت برخوردار است؛ اگر کارخانه در منطقه ای با دسترسی های بالا باشد و به راحتی موارد اولیه را تامین کند می تواند هزینه های عمومی خود را کاهش دهد و در نهایت بتنی با هزینه ی کمتر به دست مشتری برساند.

گروه صنعتی معدنی تفضل

بتن آماده نیشابور گروه تفضل

 

هزینه پمپاژ و بتن ریزی:بتن آماده  باید در محل مورد نظر پمپاژ شود که هزینه آن بر عهده ی پیمانکار است. این مورد یکی از هزینه های جانبی استفاده از خدمات می باشد. برخی پیمانکاران پرداختن هزینه ی خدمات کارخانه را به خریدن ابزار برای این کار ترجیح می دهند و زمانی که بتن خریداری می شود این موارد بر افزایش قیمت بتن آماده اثر می گذارد.

 

 گروه تفضل به عنوان  تولیدکننده بتن آماده در نیشابور آماده است تا پس از خرید بتن آماده  از ابتدا تا انتهای حمل و نقل و جابجایی و پمپاژ، کار را برعهده بگیرد و خدمات خود را در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.

 

گروه تفضل بتن آماده

گروه تفضل تولیدکننده بتن آماده و شن و ماسه

 

گروه صنعتی معدنی تفضل

اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان دارید

با شماره 05142215757 تماس بگیرید.

یا از طریق این شماره 09153515031  در واتساپ با ما در ارتباط باشید.

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید